Používame cookies

Súbory cookie a ďalšie technológie sledovania používame na zlepšenie vášho zážitku z prehliadania našich webových stránok, na to, aby sme vám zobrazovali prispôsobený obsah a cielené reklamy, na analýzu návštevnosti našich webových stránok a na pochopenie toho, odkiaľ naši návštevníci prichádzajú. Viac info

 

Reklamačný poriadok

KONEX REALITY SK, s.r.o.

so sídlom Komenského 1095/34, 073 01 Sobrance, IČO: 51 252 848, DIČ: 2120653007, zapísaná v obchodnom
registri Okresného súdu v Košiciach I, v oddiele Sro, vložka číslo 42904/V


Kontaktná adresa: Špitálska 5, 071 01 Michalovce, mobil: 0918 883 321e-mail: info@konex-reality.sk


Reklamačný poriadok:

1. Spotrebiteľ môže na základe vlastného úsudku a názoru na služby poskytované realitnou kanceláriou KONEX REALITY SK, s.r.o. uplatniť reklamáciu osobne v sídle či na kontaktnom mieste realitnej kancelárie, písomnou formou na kontaktnú e-mailovú alebo poštovú adresu firmy uvedenú vyššie.

2. V reklamácii spotrebiteľ uvedie:

  • svoje meno, priezvisko, adresu a svoje kontaktné údaje (číslo telefónu, e-mailovú adresu),
  • akú poskytovanú službu reklamuje (sprostredkovanie predaja, kúpy, prenájmu a pod.)
  • bližší popis nehnuteľnosti, ak sa jej reklamácia týka (napr. ID nehnuteľnosti, identifikácia druhu, lokality, ceny nehnuteľnosti a pod.)
  • dôvod reklamácie (porušenie konkrétneho ustanovenia zmluvy, nenaplnenie zmluvy a pod.)
  • dátum reklamácie (ku ktorému reklamáciu klient podáva)

3. KONEX REALITY SK, s.r.o. má povinnosť každý jeden reklamačný podnet zapísať. O náležitostiach reklamácie, ktoré musí obsahovať obdrží spotrebiteľ informáciu osobne na kontaktnej adrese alebo mailom.

4. KONEX REALITY SK, s.r.o. vybavuje reklamáciu ihneď ako to bude možné, avšak najneskôr do 21 kalendárnych dní. Odpoveď bude spotrebiteľovi poslaná písomnou formou na jeho adresu.

5. V prípade uznania chyby zo strany KONEX REALITY SK, s.r.o. bude spotrebiteľ informovaný a daný nežiaduci stav v čo najkratšom termíne odstránený na náklady spoločnosti. V opačnom prípade (neuznanie reklamácie), bude spotrebiteľovi doručené písomne vyrozumenie a dôvod zamietnutia reklamácie za služby sprostredkované KONEX REALITY SK, s.r.o.

6. Alternatívne riešenie sporov: Spotrebiteľ a KONEX REALITY SK, s.r.o. prehlasujú, že v prípade ak dôjde medzi nimi pri tomto zmluvnom vzťahu ku sporu, má spotrebiteľ v zmysle zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov právo podať návrh na začatie alternatívneho sporu. Návrh podáva záujemca príslušnému subjektu alternatívneho riešenia sporov v zmysle § 3, ods. 2, písm. c) zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (http://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi).

7. Všetky podklady, osobné údaje a podobne doručené spoločnosti KONEX REALITY SK, s.r.o. podliehajú ochrane osobných údajov klientov v súlade s platnými predpismi Slovenskej republiky.

Reklamačný poriadok je záväzný a nadobúda platnosť od 1.1.2020.

KONEX REALITY SK, s.r.o.


Dokumenty

Reklamačný poriadok (492.52 kB)  Otvoriť Stiahnuť